"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

15 listopada 2013

473. Wymianka z Anią - ankate - cz. 1


Jakiś czas temu zamarzyła mi się torebka. 
Tzn w tym względzie jestem typowa kobieta bo kocham 3 x b (bielizna, buty i biżuteria) i na pewno 1 x t czyli torebki. :D

W sumie 3 wspaniałe osoby zgodziły się na wymianki torebka za coś co sobie zażyczyły. 
Dziś część 1, a konkretnie wymianka ze wspaniałą i mega zdolna Anią z bloga ankate.blox.pl 
Ania szyje cudne torebki ze wspaniałej jakości materiałów. 
Ja zapragnęłam tej:
Zdjęcie oczywiście pochodzi z bloga Ani 

Do tego jako bonusik dostałam piękne woreczki, w których w tym roku na pewno moja rodzina otrzyma prezenty bożonarodzeniowe.


Czyż nie piękne? 

Na prawdę mega polecam. A już w przyszłym tygodniu pokarze co Ania otrzymała w zamian jak paczuszka do Niej dotrze. 

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...