"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

14 listopada 2013

472. Też twórczo ale z innej beczki.



Ależ się dziś wyżyłam twórczo :D jak dawno nie. Na zwijałam, na skręcałam aż mnie palce bolą. 
Ale pokażę dopiero jak paczka dotrze do obdarowanej i pokarze wtedy co ja w zamian dostałam. 

Za to dziś tak nie do końca w temacie ale też twórczo. 

Otóż chciałam zaprosić (zwłaszcza osoby z Krakowa) do sklepu odzieżowego z naprawdę fajna damska odzieżą biznesową (taki fajny look), który miałam przyjemność zaprojektować i nadzorować jego wykonanie. 


Adresik:
Zwierzyniecka 21, 
31-105 Kraków

https://www.facebook.com/Lavend  link do stronki na FB. 

A dla wytrwałych i tych co chcą zobaczyć co zaprojektowaliśmy, jak to się odbywało i ile z tego jest naszym dziełem zapraszam TU.

Pozdrawiam
Calista 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...