"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

12 października 2013

466. Skusiłam się, a co mi szkodzi próbować ;)


Ostatni rzadko biorę udział w zabawach, wymiankach i candy ale tym razem obojętnie przejść nie mogła. 

http://handmade-project.blogspot.com/2013/10/jesienne-candy.html?showComment=1381565352054#c13999530340592206

Do tego 3 słowa o tym co u mnie bo kilka osób pisało maile z zapytaniami, że nie tworzę, że cisza i poza info o warsztatach mało się dzieje. 

Otóż po przeprowadzce z Krakowa mieszkam obecnie w miejscu gdzie wychodząc z domu mam takie oto widoki.



Zdjęcia z zeszłej soboty. :) 
Powolutku wszystko ogarniamy, dom, biuro z pracownią (nadal czekam na meble do niej aby móc skończyć się rozpakowywać i zacząć coś tworzyć).

Ale się nie lenie bardzo dużo pracy w ostatnim miesiącu było i liczę, że nadal będzie.
Projekt wnętrza ekskluzywnego sklepu odzieżowego w Krakowie, projekty ogrodów i terenów zielonych w sporych ilościach, drobne projekciki np jesiennych winietek na wesele - pokażę już na dniach, czy projekty i wykonanie stoisk targowych dla pewnej firmy w Finlandii i Szwecji. 
Także nie nie, nie obijam się :)

Pozdrawiam wszystkich gorąco i obiecuje, że jak tylko będę miała czas i sprawną pracownię (może już we wtorek meble będą) to zacznę na pewno coś tworzyć. Bo mnie rączki już swędzą i z głowy pomysły parują. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...