"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

9 lipca 2013

447. I po III DLWC :D


Ależ było genialnie. Zresztą jak zawsze :)

W czasie III DLWC miałam okazję poprowadzić 5 warsztatów dla 21 uczestniczek, z czego niektóre były na więcej niż 1 zajęciach u mnie (nad aktywne nawet na 4 ;) warsztatach).

Atmosfera była przemiła w sobotę miałam okazję z wieloma osobami zamienić kilka zdań w czasie sklepowanie gdzie po raz ostatni wystawiał się Decorscrap. 

Bo muszę Wam się przyznać od  lipca działam pod nazwą Alpra (między innymi biuro projektowe, warsztaty i wiele innych) i to ta nazwa teraz będzie się pojawiała jako sponsor i organizator warsztatów, szkoleń i spotkań. 

Poniżej kilka zdjęć z naszych zajęć:

Warsztaty bransoletkowe - Caprysy niestety z niego brak zdjęć ;_

Warsztat płaskich bransoletek 








Warsztaty sutaszowe 




 


 Oplatanie Swarków (wersja pełne spody jedynak wygrała wśród uczestniczek)





Warsztaty chainmaille 




Było na prawdę przyjemnie twórczo i edukacyjnie. :)

A jak uda mi się porobić zdjęcia pokażę Wam na dniach co powstało zaraz po warsztatach. 

Pozdrawiam gorąco Calista.


1 komentarz:

  1. buuuu ...tak mi szkoda, że nie mogłam być na Twoich warsztatach i na zlocie...fajnie byłoby ponownie pokoralikować...:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...