"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

22 października 2012

381. Podsumowanie imprezy w Krakowia


W minioną sobotę w Krakowie miała miejsce kolejna edycja Craftshow. 
Przybyło wiele wspaniałych osób, była bardzo miła i twórcza atmosfera. 

Mieliśmy przyjemność być tam z naszym sklepem i prowadzić warsztaty. 
Wszystkim Klientom, którzy nas odwiedzili serdecznie dziękuję, zwłaszcza za miłe słowa po których jeszcze bardziej chce się działać. Za uśmiech, czas spędzony na ploteczkach i miło spędzony czas.

Uczestniczkom mojego warsztatu Haft sutaszowy chciałam bardzo gorąco podziękować za niesamowitą, pozytywną energię jaką mnie natchnęły, ogromna ilość uśmiechu i wspaniałe chęci do pracy. Byłyście cudowne oby jeszcze kiedyś Was się spotkać i z przyjemnością zobaczę Wasze kolejne dzieła.

Poniżej jedno zdjęcie z naszego stoiska zapożyczone od  aa_dorota.


Mam nadzieję, że mnie za to nie pobije ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...