"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

15 lipca 2012

351. Odgruzowanie, podsumowanie czerwca


Z góry przepraszam jak komuś coś obiecałam i w ostatnich 2 tydz nie dotrzymałam słowa i nie dałam rady zrobić. 
Dawno w moim życiu nie było tylu zamieszań na raz całkowicie zmieniających moje plany nie wg. mojej myśli. 

Na szczęście liczę, że powoli wychodzimy na prostą, jasna i logiczną drogę życia i powinno być lepiej. 

Małe podsumowanie czerwca żebym mogła w końcu przejść na lipiec którego zaraz połowa, a w sumie już połowa. Ehhh

Czerwiec - mój 1 pełny miesiąc w Krakowie, praca, warsztaty, projekty, na twórczość czasu za bardzo nie było. 

minusy? 
hmm zepsute auto - deadline totalny, 
zepsuta drukarka - kto wie co jej się stało..., 
trochę nerwów i bałaganu.

plusy?
3 wspaniałe warsztaty w Krakowie z sutaszu, wire-wrapping'u i chainmeile. Super zdolne kursantki, świetna atmosfera, a poniżej kilka zdjęć. 
Jedna sobota na słonku nad Wisła - po 2 h jak moją bladość słonko zobaczyło to uciekło,
przygotowanie do DLWC
i taki mój mały osobisty plusik że jestem tu już i że jest ;) 

To teraz trochę zdjęć z warsztatów. Nie mam niestety zdjęć ze wszystkich zajęć, skleroza, brak aparatu i inne takie ale co nico mamy. Zdjęcia kiepskie bo robione na szybko komórką, zawsze tak ciężko w czasie warsztatu pamiętać o zrobieniu dobrej fotki... za dużo emocji i wrażeń.

Wire-wrapping


 Warsztat pracy:
 Pierwsze dzieła:





Chainmaille


 Cząstki prac i próbki "splotów":


Także czerwiec nie był taki zły choć trochę szalony i szybko uciekający. Teraz minęła połowa lipca,   a ja nie wiem gdzie...
Idę szukać. 
:* pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...