"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

7 czerwca 2012

344. Rozdajemy!!!




No to chyba coś by się należało nie?
Okazji co najmniej kilka.

100000  odwiedzin przebite? przebite (już ponda 102000)
333 posty przebite? przebite
I niech trzecim powodem będzie zmiana w firmie - moja wyprowadzka do innego miasta. 



Tak więc moi Drodzy mamy dla Was dwie nagrody.
 Jedna Tu, a drugą na FB na naszym fanpage.

Nagroda w głównej mierze są 2 notesy jeden tu drugi tam ale,  żeby nie było smutno w obu rozdawnictwach do wyboru jest jedne z dwóch wzorów.

Na blogu wygrać można:

 lub 

proszę od razu podawać w komentarzach który notes wybieracie 1 czy 2.

Niezależnie, który notes wybierzecie do tego dokładamy "garść" dodatków, różne różności. Na pewno coś dla Ciebie się w nich znajdzie.

Mały banerek do zabawy


Zasady dość typowe:
- komentarz pod tym postem,
- informacja u siebie na blogu najlepiej na pasku bocznym lub w poście z linkiem do nas i banerkiem ;) (jak nie masz bloga nie martw się możesz linka do zabawy znajomym wesłać np mailem),
- zapraszamy również do obserwowania naszego bloga.
Zabawa trwa do 30.06.2012.

Zapraszamy do brani udziału w obu zabawach tu i na FB, podwójna szansa na wygraną.

Notesy do wygrania na FB:
 lub
Trzymam kciuki za Was, żeby się udało, a Wy trzymajcie za mnie w nowym miejscu życia już od 1 czerwca. 

Pozdrawiamy,
Calista i Valder.
Decorscrap

44 komentarze:

  1. ja się chętnie skuszę,pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola,kciuki trzymam i życzę powodzenia! :) :*
    W kolejce się ustawiam, bo z chęcią bym przygarnęła cudny notes z dziewczynką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się skuszę...na notes niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja też. Podoba mi się ten pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja sie zapisuje ! sliczne sa odydwa notesy wiec obojetne jast mi ktory dostane jakby co ;)pozdrawiam :)*

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja do kolejki.Notesy cudne,wybieram jednak pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje oko przyciągnął notes z dziewczynką - byłoby milo mieć go w łapkach: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. z przyjemnością zgłaszam się :) zachwycił mnie notesik 1 z dziewczynką :) jest przesłodki <3 banerek na pasku bocznym i dołączam do obserwatorów :)
    pozdrawiam :)
    http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie od razu zauroczył notesik z dziewczynką :)
    Pozdrawiam!
    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja wpadam :) Niebieski notesik od razu wpadł mi w oko :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością zapisuje się do zabawy a moje oko spoczęło na niebieskim notesiku (moje oczko zawsze wychwyci ten kolorek).

    Ponieważ prowadze blog na Onecie, nie mam możliwości dodania podlinkowanego zdjęcia w bocznej szlapcie, ale link ze zdjęciem do zabawy pojawią się w poście informacyjnym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne notesy, bardzo przydałby mi się taki notes, śliczny. Przyłączam siędo udziału w candy. Wybieram nr 1 :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się w kolejce po notesik z dziewczynką. Jest słodziutki!
    Pozdrawiam :-)
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Baner do zabawy został zamieszczony na mojej stronie http://scrapoholiczka.blogspot.com/
    proszę notesik nr 2
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja przyłączam się do zabawy. Ustawiam się w kolejce po uroczy notes nr 1 z dziewczynką (m.ewa@vp.pl). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzieżbym obojętnie przeszła obok takiego rozdawnictwa:) Ustawiam się w kolejce po notes nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Drugi notesik mnie uwiódł.
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne notesy!!! Ten z dziewczynką jest po prostu obłędny!!!
    Muszę stanąć po niego w ogonku, muszę bo się uduszę:))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne notesy ja chciałabym nr1 tylko jak przekonać los aby mnie wybrał? Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję i linkuję :) http://na-wymiane.blogspot.com/
    podoba mi się ten notes niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się po notesik z dziewczynką :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    i like No.2.
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  23. ja rowniez sie skusze, notesik pierwszy jako tak mnie bardziej przyciaga :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne te notesiki- skuszę się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy notesik, poproszę, ten pierwszy bardziej mi się spodobał;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. ustawiam się w kolejce po notes z dziewczynką :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się. Wybieram notesik nr 1.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam paseczki więcstaję w ogonku po notes w niebieskosciach.. Gratuluję tak imponujących wskazń Liczników i trzymam kciuki za przeprowadzkę.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale cudowne notesiki. Z chęcią przygarnęłabym pierwszy :))))

    OdpowiedzUsuń
  30. czekam w kolejce :D
    a skuszę się na ten pierwszy.; )
    wygląda fenomenalnie :D
    selfisi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuję się do notesu nr 2:)

    Baner znajduje się tu: http://miu86.blogspot.com/p/konkursy-candy-rozdawajki.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy notes boski.
    Bardzo chciałbym wygrać, więc z niecierpliwością czekam na wyniki losowania.

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się i ja:)
    http://kalusiaa1989.blogspot.com
    bardzo podoba mi się notesik nr 2:)

    OdpowiedzUsuń
  34. No ja tez chetnie przygarne takowy notesik - nr1.
    http://aniolicalareszta.blogspot.co.uk/
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi się najbardziej podoba pierwszy, z dziewczynka vintage :)
    Warunki spełniam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Notesy są cudne, chętnie jeden z nich przygarnę :).

    Poproszę ten z numerem 1 :).

    OdpowiedzUsuń
  37. Notesik z dziewczynką jest prześliczny i po niego się ustawiam :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Chciałabym wziąć udział :)
    Wybieram notesik nr 2. :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. ja prosiłabym w razie wygranej notesik 1

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się zgłaszam ! ja ja ja! ten pierwszy jest przecudowny <3 na swoim blogu przedłużam candy <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się po zeszyt nr 2, ten niebieski.

    Pozdrawiam

    Apaszka
    kraina-apaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Z wielką chęcią przygarnęłabym notesik nr 1 :) Urocza panieneczka

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...