"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

24 kwietnia 2012

330. Zaległa wielkanoc.


Tegoroczna Wielkanoc minęła mi w sumie bez kartek i za wielu ozdób. Totalny brak czasu spowodował, że powstały dosłownie 3 jajka. 2 sztuki karczochów i jedno cekinowe. 
Na absolutnie nic więcej nie było możliwości czasowej.

Cekiny



Wstążki



Wstążki II





W ogóle znalazłam jeszcze zdjęcia wieńca bożonarodzeniowego co wisiał w tym roku u mnie na drzwiach wejściowych i chyba z tego co widzę nie był tu prezentowany. Muszę to na dniach nadrobić ;)

4 komentarze:

  1. Ola, piękne jajka, ale to cekinowe to chyba pochłonęło masę czasu? Ależ tu zabawy z nakłuwaniem i montowaniem maleńkich cekinów...
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu, jaja super. Ja to nie mam cierpliwości do cekinków, więc będę cieszyła oko u Ciebie.
    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...