"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

9 stycznia 2012

299. Sabat, sabat i po sabacie

Są takie dni w roku kiedy człowiek po spędzeniu kilku godzin w pewnym miejscu z pewnymi osobami ma siłę góry przenosić. Tak było właśnie wczoraj na dolnym śląsku u Lenki.
16 cudownych kobiet, rękodzielniczek wszelakiego rodzaju, kilkoro biegających małych brzdąców, masa pysznego jedzenia, dużo technik, przydasi i narzędzi i do tego powietrze aż przesycone kreatywnością. 
Było po prostu bosko!

Był scrapbooking wszelakiej formy i rodzaju

był decupage,
(moje 1 i pewnie ostatnie w życiu kolczyki w tej technice, coś strasznego ja za niecierpliwa jestem czekanie aż to wyschnie doprowadzało mnie do szału.)

były małe formy biżuteryjne czyli zawieszki i kolczyki z baz metalowych.


Moja produkcja przed spotkaniowa jeszcze zbiorczo :) jutro pokażę po kolei dokładniej ;)



Oby więcej takich cudnych spotkań. :) Dziękuję Dziewczyny.

p.s. odnośnie baz metalowych i ich wykorzystania. Bazy pochodzą ze sklepu Decorscrap.

3 komentarze:

  1. Bomba - Olu dzięki było fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super Ci wyszły te kolczyki i wisiory:))) Dziękuję za miłe spotkanie:))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...