"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

1 września 2011

273. Wyniki, liczniki i inne takie


No to zaczynamy losowanie :D
Maszyna losująca ruszyła, udział brało 96 (bo jeden komentarz usunięty) osób czyli będą 2 nagrody. 

Pierwsza nagroda czyli komplecik z koralików
wędruje do:
Pasjerenaty.

Kolczyki sutaszowe powędrują do:

lonia-jedryczka112wp.pl.

Gratulacje :D

Obie wygrane proszę o kontakt mailowy z adresami na gacki.sa.super@gmail.com.

A teraz kolejna sprawa. Otóż w poprzednim poście zaproponowałam łapanie licznika. 
50,000 wejść kto złapie nagroda niespodzianka. 
I wszystko by było super licznik złapany gdyby nie to, że dostałam maile od 2 osób w przeciągu prawie 20 minut ze screenem licznika. 
I co teraz zrobić?
Czy to w ogóle możliwe że się 2 osobom wyświetliła ta sama liczba?
Teraz mam dylemat. Jednej Pani już odpisałam, że nagrodę dostanie, już chciałam tu info zamieszczać a tu drugi maila. Teraz mam mętlik. 
Pomocy!

edit:
postanowiłam, że obie panie dostana upominki :)

Z dodatków powiem, że na sklepie Decorscrap wróciły sznurki sutasz. 
Kilka kolorów od dawna oczekiwanych.
A już na dniach 14 nowych! zupełnie nowych! odcieni i masa innych wspaniałości.



9 komentarzy:

  1. gratuluję szczęśliwcom!
    a Tobie dziękuje za zabawę :))

    a co do licznika - całkiem niedawno udało mi się złapać licznik na jednym blogu, uradowana pobiegłam napisać maila, że mam, że ja, że pierwsza itd. Okazało się tak jak u Ciebie, że wcale nie byłam jedyna. Wtedy także zgłosiły się dwie osoby. Wniosek - licznik nie działa zawsze jak powinien. Ale co zrobisz z tymi dwiema osobami - Twoja decyzja :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do licznika- polowałam na niego ze swojego kompa i kompa narzeczonego + siostra na swoim kompie. Ona jest daleko ponad 700 km ode mnie a i tak nam sie zdarzyło że miałyśmy te same liczby na 3 kompach- także dla mnie to nic nowego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściarom gratuluję!
    Za zorganizowanie losowanki dziękuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje:)
    dziękuję za miła zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. licznik nie zawsze działa jak powinien, czasami zdarza się, że wchodzę na bloga, za chwilę wchodzę znowu i licznik pokazuję wciąż to samo. Może ma słaby refleks i się aktualizuje z pewnym opóźnieniem.
    A co do wyników - szkoooda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że licznik działa jak powinien i jest możliwe, by wiele osób miało tę samą liczbę!
    Nie każde odświeżenie zmienia licznik danej osobie, bo z jednego komputera w określonej jednostce czasu licznik sczyta tylko jedno wejście. Więc powiedzmy, że miałam liczbę 17, to jak odświeżę 20 razy, a w międzyczasie nikt inny wejdzie, to nadal będę mieć 17. Jeśli w tym czasie wejdą np. 2 osoby, to i one, i ja, będziemy widzieć liczbę 19.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu jak się cieszę. Moje pierwsze wygrane candy w życiu. Hurraaaaaaaaaaaa!!!! Dziękuję bardzo
    Longina

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje pierwsze zwycieskie candy.Bardzo się z tego powodu cieszę i dziękuję.
    pozdrawiam
    pasjerenaty:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...