"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

14 sierpnia 2011

269. Wymiankowe - sutasz


Jakiś już czas temu Joanna z Kalisz made  poprosiła mnie o wymiankę. Ponieważ nie mam cierpliwości do szycie, a torebki uwielbiam to z przyjemnością się zgodziłam. Ja otrzymałam 3! torebki (słownie aż trzy!!!! szał pełen), z których jedna jest w stałym użyciu bo przypadła mi go gustu strasznie, jedną porwała mama a trzecia super się sprawdza na wszelkie dalsze wypady za miasto.  
Asiu bardzo Ci dziekuję raz jeszcze za nie.

Ja natomiast miałam zadnie przygotować kolczyki sutaszowe do broszki którą Asia już posiada i bransoletkę wykonana haftem koralikowym (nie mam niestety zdjęć jej - zapomniałem w roztargnieniu zrobić przed wysłaniem).

Kolczyki natomiast wyszły tak:







Na koniec przypominam o Candy


Bo jeżeli zapiszą się jeszcze 2 osoby przekroczona będzie 50ka i dołożę drugą nagrodę
Również w fioletach tym razem z sutaszu lub haftu koralikowego. ;)
Zapraszam gorąco.

2 komentarze:

  1. Cudowne kolczyki w moich ulubionych kolorach :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...