"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

4 sierpnia 2011

265. Brąz i dama - haf koralikowy


Komplet wykonany metoda haftu koralikowego.W skład kompletu wchodzi naszyjnik z kameą z Decorscrapu i kolczyki.











 A w kontekście posta wczorajszego. Nie, nie ma depresji, wszystko u mnie oki :D. Lęk wysokości i arachnofobię mam od urodzenia i jest to cześć mnie do której dawno temu przywykłam. ;) Wiec dobrze mi z tym. 
Pozdrawiam wszystkich troszczących się o mnie ;)
A moje uzależnienie hmm może nie to, że jest nie groźne, ale lubię je , bo jest moje :D daje mi uśmiech i inne takie.

10 komentarzy:

  1. Kocham kamee :) Zamówiłam sobie dziś rano w sklepiku :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo... jak zwykle ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No fantastyczny ten komplecik! Cudna forma i te barwy, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i elegancki zestaw!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...