"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

4 sierpnia 2011

264. Promocja w Decorscrap i wyróżnienie


Na początek:
Promocja na papier do scrapbooknigu w Decorscrap. Tylko przez najbliższe 20 dni.
Zapraszam.

Poza tym kilka dni temu otrzymałam wyróżnienie od andape:
Zasady wyróżnienia skopiowane do Anety :

1. podajemy link do blogera, który przyznał nam wyróżnienie wraz z podziękowaniem
2. kopiujemy logo na swój blog
3. wymieniamy siedem rzeczy o sobie
4. nominujemy szesnaście innych blogów do nagrody (nie nominujemy przyznającego tę nagrodę nam )
5. zostawiamy komentarz u nominowanych z informacją o przyznanym wyróżnieniu

Za wyróżnienie bardzo dziękuję, jest mi niezmiernie miło. 
7 rzeczy o sobie? hmm
- uwielbiam pomidorówkę (zawsze, wszędzie, w każdej postaci i z każda częstotliwością)
- panicznie boje się pająków (nawet tych najmniejszych :/ i mimo licznych starań nie umiem nad tymi atakami paniki zapanować)
- mam komiczny lęk wysokości (taaaak kreci mi się w głowie nawet jak stoję na taborecie :P)
- uwielbiam tworzyć choć sprawia mi to pewien ból (nie wszystko co przyjemne jest takie bezbolesne i proste jak by się chciało)
- staram się nie postradać zmysłów żyjąc jak najlepiej (ostatnio poważnie się martwię o własne zdrowie psychiczne :P wiele się dzieje co różnie na mnie wpływa)
- nie mam cierpliwości do wielu rzeczy i jestem niedokładna (np: do szycia na maszynie, robienia długo różnych czynności do tego niedokładna jestem strasznie i wykonanie czegoś porządnie i starannie to dla mnie męka :P)
- jestem z lekka uzależniona ;) od kogo i czego może pozostawię dla siebie jako informację (każdy musi mieć chyba uzależnienie jak Dr House od Vicodinu ;) ja swoje mam na 100%)

Co do 16 blogujących osób, które należy nominować.
W ostatnim czasie oglądam tak dużo pięknych blogów i wspaniałych prac, że ciężko strasznie wybrać 16. Dlatego pierwsze 16 osób, 
które od dziś przez najbliższe dni
w dowolnym poście zostawi komentarz na moim 
blogu może czuć się nominowanym do tego wyróżnienia. ;)

5 komentarzy:

  1. i jak tu skomentować, żeby się w wyróżnienie nie wpakować? ;) a tak serio, pomidorówka to u nas obiad dyżurny, jak nie ma nic innego lub nie chce mi się wymyślać (na zmianę z naleśnikami), za to u mnie oaza szczęścia jest - bo ponoć gdzie pająk tam i szczęście, a u mnie chyba sporo ich jest ;) a już chciałam cię na pomidorówkę zaprosić ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze piszesz i nawet Ci się zrymowało - Ola zapraszam do siebie znam lekarstwo na Twoje lęki pająkowe hi hi hi - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam arachnofobie: pająki i pajęczyny do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no aj po lesie nie chodzę właśnie dlatego bo się zawsze boję, że mi się jakaś pajęczyna w twarz czy gdzieś przyczepi ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. ale wyobraź sobie, pobuszować po starych strychach w poszukiwaniu jakichś piękności z "babcinych kuferków"... wtedy to chyba pająki i pajęczyny niestraszne ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...