"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

26 lipca 2011

261. Candy


Na początek owoc mojego dzisiejszego dnia czyli prosta grafika rysowana dla Przyjaciela jako element do jego strony internetowej. Trochę było śmiechu z rysowaniem postaci kobiety bo to miała garba to za mały tyłek to znów za długie nogi ale chyba w końcu wygląda przyzwoicie ;)

Żeby było w kolorach utrzymane ogłaszam Candy w kolorze fioletowym :)

Powodów jak już pisałam jest co najmniej kilka:
- przekroczone 40 tys wejść na bloga,
- ponad 150 obserwatorów bloga,
- ponad 260 postów na blogu,
- na FB Decorscrap lubi już ponad 100 osób
- za 100 dni 1 urodziny sklepu Decorscrap :D

tak więc musi być obowiązkowo Candy :)

Nagroda pierwsza
Oto banerek i oczywiście w nim nagroda pierwsza*.

Nagroda druga (oczywiście one będą dwa proszę się nie martwić) ;)
(zdjęcie kiepskie z komórki i jakoś krzywo wyszło za co bardzo rozpraszam jak tylko będą dwa kolczyki wstawię lepsze)*
 
Zasady wszystkim znane:
- komentarz pod postem i informacje w postaci podlinkowanego banerka u siebie na blogu. 
- Osoby nie mające bloga również zapraszam do pozostawienia maila i zaglądania do nas może się uda.

Jeżeli liczba uczestników przekroczy 50 osób dodam 2 nagrodę* (coś sutaszowego w fiolecie) po 100 komentarzy będzie dodana 3 nagroda* (coś z haft koralikowego w fiolecie oczywiście). Tak aż do końca.
Także im Was więcej tym więcej osób wygra. 

*każdy komplet biżuterii zawiera kolczyki i pasująca do niego zawieszkę, do tego jako prezent do sklepu Decorscrap zwycięzca otrzyma pakiet koralików i innych drobiazgów z naszego asortymentu.

Zapraszam do wspólnej zabawy.




96 komentarzy:

  1. fajna grafika :) kobieta jak kobieta, ale drzewo mi się podoba bardzo!
    no i na candy się zapisuję, banerek ląduje u mnie na bocznym pasku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś wszechstronnie utalentowana! Kobietka ma wszystko na swoim miejscu, a drzewo świetne! Obok Twojej biżuterii nie da się przejść obojętnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem :) To co tworzysz jest niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę mroczna ta grafika:)
    A candy? Fioletowy to mój ulubiony kolor więc chętnie się zapiszę:)
    mikr13@wp.pl
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Grafika super, uwielbiam takie mroczne! zapisuję się, piękną biżuterię tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  6. ajjj, ostatnio bardzo lubię fiolet :)
    zapraszam do mnie: http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna biżuteria chętnie stanę w kolejce
    i zapraszam do mnie na candy-niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
  8. No to ustawiam się grzecznie w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  9. Na tą zawieszkę napatrzeć się nie mogę... niby taka prosta a hipnotyzuje niesamowicie.

    niecierpliwie bede czekac na wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się :D
    quitemax@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Super cukierasek z checią się zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna bizuteria. Zapisuje sie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się po to fioletowe cudo ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam te cudeńka, są idealnie w moim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wielkim wrażeniem sutaszowych cudeniek ...
    Też ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią się zapiszę, bardzo lubię fioletowy kolor:)
    hekate-rekodzielo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Trafiłam tu dzięki wpisowi o candy, ale widzę, że zostanę na dłużej :) Dodaję Twój blog do czytnika :)
    Informację o candy podałam w notce 31.08 oraz na pasku bocznym.
    Zapraszam do siebie :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podobają, więc się zapisuję.
    Dorfi
    http://www.robotkowebajdurzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też z chęcią "powalczę" o te śliczności. Nie mam bloga podaję więc maila: klaudia.maczewska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Zbierałam się, żeby zrobić sobie kolczyki w tym stylu, a tu proszę, już są;) Może wpadną mi w uszy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zwabiona candy zagnieżdżam się tu na dłużej :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam, śliczności tutaj Masz:)
    Nie mam bloga, więc zostawiam meila
    lala19876@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Fiolet to mój ulubiony kolor, więc nie może mnie tu zabraknąć :)
    http://ivstone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach jakie słodkości:):) Nie może mnie tu zabraknąć i jeszcze ten fiolet.. mmm:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczności, spokojnie rozdacie więcej jak jedną nagrodę ramona52@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. nie może i mnie zabraknąć w kolejce :), pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne!! więc i ja staję w kolejce i informację wrzucam na FB.
    pozdrawiam

    jjami@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie się wpisuje bo taka biżuteria każdego oczaruje.
    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. A byłam pewna, że się zapisałam, jak dobrze, że sprawdziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja się zapisuję:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałości do wygrania. Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. zwabiły mnie takie przecudne wspaniałości do wygrania więc i ja się zapisuje :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  34. i ja grzecznie ustawiam się w kolejce i podaję maila: mushu.shiroi@gmail.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Takich kolczyków sobie zrobić nie umiem,więc się zapisuję,będzie mi miło,jeśli wygram;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Grafika raczej mroczna, szczególnie wierzba sprawia takie wrażenie. Włosy kobiety za to świetnie wyszły!

    Koniecznie proszę mnie uwzględnić w losowaniu takich skarbów.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Apetycznie z chęcią się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Очень красиво!!!
    http://poppylover-poppystyle.blogspot.com/2011/08/blog-post_1739.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Super grafika!

    Bardzo chętnie przygarnę zestaw biżuteryjny ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. Biżuteria przepiękna - ale przyznam, że pakiet koralików kusi niemniej ;) Info u mnie na pasku bocznym.
    http://by-shenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystko piękne: grafika, kolczyki, zawieszka! Zapisuję się niezwłocznie! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. Ustawiam się w kolejce! Mam już pomysł jak wykorzystać taką ilość koralików. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna biżuteria, więc ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dopisuje sie do kolejki:)
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. super cukierasy :) zapisuję się i ja

    (mój blog: koralik-owe-cuda.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też chętnie ustawiam się w kolejce
    http://www.kgosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudna ta Twoja bizuteria ....
    zaneta12081975@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapisuję się jako ta 50-ta :)
    Banerek jest tu http://millefioriczylitysiackwiatow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. No to przekraczamy 50, ja też staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  50. To i ja, jako świeża fanka sutaszu, muszę się tu pojawić koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam biżuterię, a ta z Twoich łapek jest niesamowicie klimatyczna. Zapissuję się do zabawy :) i pozdrawiam ciepło. Ps. grafika świetna

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. ja też ustawiam się w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam fiolet! więc staję w kolejce po to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  54. ale śliczności koralikowe! :)
    zgłaszam się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Fiolet to mój kolor! Zapisuję się po te cudeńka!
    jkrezel@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie mogę przejść obojętnie obok takiego pięknego fioletowego Cukieraska, co prawda nie mam szczęścia w losowaniach, ale może tym razem... :)))
    Pozdrawiam serdecznie, info o zabawie już umieściłam : TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam sliczne candy ustawie sie w kolejce
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. ustawiam sie w kolejce i 3mam kciuki:-)))
    zapraszam takze na swoje candy!
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Witaj :) po takie wspaniałości zapisuję się i ja :) jestem tu dopiero od 2 dni, więc pewnie moje szanse na te cudeńka są marne, ale co tam, kto nie próbuje ten nie ma! naprawdę wspaniałe candy!! bannerek wędruje na mój blog :) pozdrawiam!

    http://w-blekicie-rozmarzona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. fijolecik jest na czasie:)))) Zwabiona candy w tym kolorze, postanowiłam zostawić w tej części świata swój ślad:))
    pozdrawiam
    monilew@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. ach i och, muszę to mieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Czy i ja mogę dołączyć? :) Bardzo mi się podobają!
    lylis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Oj w tym pierwszym kompleciku się zakochałam :) ale by było super go wygrać. Pozdro:)

    OdpowiedzUsuń
  64. wow! amazing candy!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  65. Grafika piękna. Cukierkami też się chętnie poczęstuję, więc się zapisuję. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. ja też chcę te piękności dostać! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Może się uda, a nawet jeśli nie to miło było tu zajrzeć:)
    Pozdrawiam.
    iwona.spadlo@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. ponieważ szaleje jak tylko widzę takie cuda też się zapisuje

    http://czaryzdrewna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Właśnie zakupiłam fioletowe klapeczki, więc się zapisuję na fiolety.Pozdrawiam.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. zgłaszam się :)
    prześliczne zestawy!
    http://brazowookadziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczności.
    Ja też chce :)
    http://zulcia81.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. I ja chętnie zapisuję się do zabawy.
    Info w pasku bocznym bez banera (bo ja nie umiem wstawić:()
    monia0083.blox.pl
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Cudowne rzeczy, więc też ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ale piękności, też je poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  76. cóż za słodkości muszę się zgłosić :)
    kornelia963@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. I ja też, ja też!
    http://alveaenerle.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Jakie śliczności, od razu staję w kolejce i czekam na wyniki losowania:)
    http://arts-ooak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. zgłaszam się:) maja145kaja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo apetyczne cukierki :)
    olga.stiefel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Cudny masz blog i piękny talent którego Ci gratuluję !!
    Zapisuję się iii....

    !!! zapraszam także na moje CANDY !!!
    http://momokosuzume.blogspot.com/2011/08/candy-po-raz-pierwszy.html

    OdpowiedzUsuń
  83. lonia-jedryczka11@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Zapisuję się już na samym końcu:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Same śliczności!!! Ustawiam się grzecznie w kolejce:)) http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. beautiful ♥ ♥ ♥ I hope all the best
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. jakie piękne, staję w kolejce i czekam na losowanie...
    pozdrawiam alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. zgłaszam się :)
    becha@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  89. to i ja sie zglaszam :) moze sie uda :)

    www.koralikibeaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Wszystkiego naj naj z okazji urodzn sklepu!!! Będzie nas 100?

    OdpowiedzUsuń
  91. Na ostatnią chwilę:) Zgłoszę sie:)
    pozdrawiam:)
    bozenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. No ja to chyba już ostatnia jestem, przegapiłabym takie śliczne candy:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...