"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

26 czerwca 2011

248. Zdolne Ręce - było bosko

Po pierwsze wczoraj i dziś odbywały się warsztaty na Zdolnych Rękach. Było super!
 Miałam przyjemność prowadzić warsztaty z kształtowania balonów i haftu koralikowego. 
Wróciłam padnięta ale strasznie usatysfakcjonowana. 

Oto zdjęcie uczestniczek warsztatów i prowadzących wczoraj:



Mam nadzieję, że impreza nabierze cykliczności i częściej w Lubinie będziemy się spotykać w tak twórczym i kreatywnym gronie na wspólne tworzenie.

Kilka zdjęć z warsztatów:
Balonowe szaleństwo
 Balonowe szaleństwo
 Ja z "papugą" ;)

 Warsztaty haftu koralikowego.
 Warsztaty haftu koralikowego.
  Warsztaty haftu koralikowego.

Sabat po warsztatowy :D

Miło było mi poznać wszystkie instruktorki i uczestniczki. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...