"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

5 maja 2011

229. Maps of life w SCRAPIŃCU

Moje zakręcenie jest jak się okazuje ogromne ;)


Otóż prawie miesiąc temu w ofercie Scrapińca pojawiły się nasze papierki "Maps of life" (dzięki Dominiko :*) o czym zapominałam napisać w ferworze pracy.
 Tak więc możecie je zakupić również tam. 
Oczywiście zachęcamy wtedy do przysyłania nam zdjęć Waszych prac na nich wykonanych w calu zamieszczenia w Galerii.

Poza tym chciałam pokazać jeszcze karteczkę, zaproszenie na warsztaty sutaszowe, które robiłam na specjalne zamówienie jeszcze w marcu, a gdzieś mi się zapodziała. 
W roli głównej właśnie "Maps of life":








Pozdrawiam zaglądających, a szczególnie ciepło komentujących. :)

1 komentarz:

  1. Śliczne zaproszenie i sutasz ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...