"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

4 maja 2011

226. Dzieje się w świecie...

Po przymusowym przedłużeniu świątecznego weekendu z racji problemów z komputerem dopiero wracam do życia zawodowego i świata wirtualnego.
W sumie kilka dni oddechu były całkiem fajne, ale świadomość masy czekającej pracy, zleceń i innych obowiązków dobijała jednak.

Do tego jeszcze mój aparat ogłosił bunt i chwilowo nie robi zdjęć :/ więc z tego co wyprodukowałam (a trochę poswatało) to nawet nie mam jak coś pokazać.

Dlatego dziś będzie maga informacyjnie. 

Po pierwsze w moim rodzinnym mieście czyli Lubinie (dolnośląskie) powstała strasznie pozytywna inicjatywa za sprawą dobrze mi znanej Lenki_WZ.

Otóż w dniach 25-26.06.2011 w Lubinie odbędzie się kreatywna impreza pod hasłem "Zamieszaj z nami zdolnymi rękami"

W trakcie tej wspaniałej imprezy powiązanej z Dniami Lubina i Ogólnopolskim Festiwalem Rękodzieła, odbędzie się ponad 40 różnych warsztatów rękodzielniczych prowadzonych przez znakomitych instruktorów z całej Polski.

Mam przyjemność poprowadzić tam 4 warsztaty:

Na które serdecznie zapraszam - zapisy już ruszyły!
Na pewno będzie to niezapomniana i wspaniała impreza.
W związku z tym uzupełniłam stronkę z terminami warsztatów i miejscami gdzie się odbywają. Serdecznie zapraszam do zapoznania się i wybrania tego co Was interesuje.

2 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że jesteś też specjalistką od wrappingu - strasznie mało rzeczy w tej technice tu pokazujesz, nad czym oczywiście ubolewam. :) Sama z chęcią poprowadziłabym jakieś warsztaty i się na takowe udała, ale póki jestem daleko, nie dane mi obejrzeć tego z bliska. Może w nowym roku... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo ja Kasiu nie mam cierpliwości do tej techniki ale wiedzę o niej i umiejętności mam sporo ;) tylko czas wolę na inne techniki przeznaczać.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...