"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

23 kwietnia 2011

224. Zapiśnik - poszukując...

W tym roku klimat świąteczny w pracach mnie nie dopadł. ;)
Nie było kiedy zabrać się za kartki czy jajka (aż dziwne u mnie), nadmiar pracy zawodowej zupełnie zmienił mój świat. Kilka dni temu  między 2 a 3 godziną w nocy miała straszna potrzebę "coś zrobić" niezwiązanego z projektowaniem ogrodów i wnętrz.

Zrodziło się z tego takie coś:














(uff sporo tych zdjęć)
Powiedziała bym, że to moje poszukiwania formy w papierach, świetnie się czuję w takim właśnie klimacie choć rzadko mam czas i możliwości w nim tworzyć. Jak sadzicie? dobrze wyszło?

Zapiśnik ma rozmiar 20 x 10 cm, zawiera ozdobną okładkę i  88 kart w kolorze hmm staro-kremowym.

7 komentarzy:

  1. Świetny . Bardzo podoba mi się sposób przypięcia wstążki . Czy są to zwykłe śrubki ?? Pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ....

    Wesołych pogodnych Świąt -:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, Spokojnych, Radosnych Świąt Wielkanocnych Calisto !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :) Świetne kolory, papiery i to wszystko, co z nimi zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) aż by się chciało coś w nim zapisać! ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...