"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

16 kwietnia 2011

222. Decorscrap - Candy na wiosnę

Ostatnie 2-3 dni to sporo zmian zwlaszcza graficznych w naszym sklepie. 
W końcu przyszła wolna chwila na zajęcie się porządkami i drobnymi sprawami kosmetycznymi.

Jak Wam się podoba?
Chcieliśmy żeby było bardziej przejrzyście i wygodnie.
Lekko zmieniliśmy podział kategorii. Mamy nadzieję, że to uprości wyszukiwanie w sklepie niektórych rzeczy.



A równocześnie w ramach tych jakże nie dużych ale jednak zmian, chcieliśmy zaprosić Was do wspólnej zabawy czyli małego rozdawnictwa.


Nasze Candy będzie takie troszeczkę inne niż zwykle ale tylko troszeczkę.
Wygrać będą mogły dwie osoby jedna na blogu (komentarze pod postami) i druga na Facebooku (lubię to i komentarze).
Do wygrania dwa komplety składające się z bonu na 30 zł do sklepu Decorscrap na dowolne produkty ze wszystkich kategorii (taka nowość już nie tylko scrap) oraz kolczyki wykonane metoda haftu sutaszowego.

Poniżej zdjęcie kolczyków. (typowo w moim stylu, małe, słodkie, ze swarovskim w monochromatycznych kolorach ;) )

Blog
 
Facebook

Zasad dla bloga:
- zostawić komentarz pod postem,
- poinformować u siebie na blogu, że Decorscrap i Calista rozdają (post lub pasek boczny albo oba) z podlinkowanym zdjęciem.

Zasady dla Facebooka:
- należy kliknąć lubię to,
- warto zostawić komentarz pod notatką, która się tam pojawi już za chwilę.
(banerki oczywiście można zmniejszyć do swoich potrzeb)

Obie części zabawy trwają do 15 maja 2011 roku. Losowanie 16go maja.
Każdy może brać udział w obu częściach, zwiększając tym swoje szanse.

No to zaczynamy. :D

39 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta zabawa i nagroda;) Tak więc staję ;)

    A info na pasku bocznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to i ja się dopiszę.... info na pasku bocznym, na fb może też się zapiszę. :) I zapraszam na candy do siebie....zgrałyśmy się w czasie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolczyki. Zapisuję się!
    I pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  4. ten brazowo kawowy zestaw mrau wiec sie chetnie zapisze na te kolce...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojjj śliczności!!! Zapisuję się grzecznie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super cukieraski z chęcią ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem chętna
    Banerek na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również spróbuje mojego szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też z checią się zapiszę,
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. to ja też się zgłoszę, bardzo ładne kolczyki a i zawartość sklepu chętnie przejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bon na zakupy nie do pogardzenia, ale kolczyki tak naprawdę mnie skusiły! Zapisuję się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Happy Easter!
    beautiful ♥ ♥ ♥ I hope all the best
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. z chęcią się zapiszę. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Info na pasku bocznym :)
    Chętnie się zapisuję,
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweetie just wonderful, I'd be very happy if she won, thank you very much for the chance to win it!
    http://ukrasheniya2011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też (że też jeszcze tego nie zrobiłam)

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja jeszcze ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolczyki, a i bon bardzo kusi :D Z przyjemnością zapisuję się na takie słodkości...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Więc i ja dołączam się do zaszczytnego grona:)Obecna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojoooooj - jak by powiedział Krecik z bajki :-)
    Uwielbiam takie zabawy, a sutaszowe kolczyki to moje marzenie, szczególnie takie śliczne jak te. Dlatego ochoczo ustwiam się w kolejce po takie wspaniałe cukierasy :-)
    Pozdrawiam
    mikimat2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też chciałabym się zapisać, jeśli można;)
    bozenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ustawiam się do kolejki. ; )
    http://panna-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zapisuję sie , jeśli mogę:)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Mimo że kolejka bardzo bardzo długaśna sie zrobiła i Ja sie ustawie w kolejce po takie cudowne cukieraski.
    Na facebooku was tez polubiłam :)
    Pozdrawiam Karina
    wikifiki13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Spróbuję i tu i na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolczyki są cudne, chętnie je ponoszę :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    Pozdrawiam.
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też się oczywiście piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja tez spróbuję:)
    pozdrawiam:)
    morelowo@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. ja tak w ostatniej chwili doslowinie i zapewne szczęścia miec nie będe jak zawsze ale w pewien sposob juz wygrałam trafiając tu.....

    pozdrawiam swerdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo chętnie się zapiszę i zapraszam na candy do siebie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. No i mi mój komentarz zeżarło tak jak i banerek :/ a teraz za późno już :( Drogi blogerze bez takich niespodzianek na przyszłość proszę!

    OdpowiedzUsuń
  34. spokojnie ;) komentarz uwzględnię w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...