"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

13 kwietnia 2011

220. Powoli powoli do przodu ...


Jejku ostatnio mam tak dużo rzeczy na głowie że bywać, w świecie wirtualnym bywam owszem
ale właściwie tylko w celu znalezienia informacji zawodowych.
Wręcz prawie tu przez tydzień nie zaglądałam.

Z informacji, które w tym czasie się przypałętały:

Tak często przez Was poszukiwany sznurek koloru turkusowego.
Niestety z inforacji które dostałam wynika, że dostępny na stanie producenta i hurtowni będzie nie wześniej niż 09.2011. 
Czy Was też ta data przeraża? Bo mnie tak...
Także niestety najprawdopodobniej do tego czasu nie ma na niego szans. 
(Jak by się jednak pojawił to zapewniam, że będę sprowadzać i informować)



Kursik on-line dostępny w naszym sklepie. Pokazujący jak zrobić proste kolczyki sutaszowe 
okazał się być dla wielu osób wielką pomocą. 

Zbiera sobie bardzo pochwalne opinie od Was, z racji czego jest mi bardzo miło. Dostaje sporo maili z opiniami o nim gdzie piszecie że forma broszury i filmików jest bardzo fajna i pomocna.
Kilkanaście osób już pytało o możliwość powstania innych tutoriali. 
Informuję, że jak tylko uda mi się z zawodowymi projektami poodgarniać postaram się przygotować kolejne odsłony.

Na chwilę obecną to chyba wszystko co pamiętam. ;)

Na zakończenie jeszcze dla wytrwałych komplecik z haftu koralikowego. 
Wykonany jakiś czas temu i nie było go kiedy pokazać. 





Pozdrawiam i biegnę dalej. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...