"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

7 kwietnia 2011

219. Już już za chwilę... i już po


To niesamowite ale dopiero teraz udało mi się wrócić z Krakowa po wspaniałej imprezie jaką było Craftshow.

Impreza był w bardzo miłej atmosferze. Ja osobiście prowadziłam warsztaty dla grupy ponad 20 pań z tematyki sutaszowej. Wszystkie uczestniczki warsztatów radziły sobie świetnie i miały wielkie chęci do pracy. 
Po warsztatach każda z Pań wyszła z wykonanym przez siebie pięknym wisiorkiem dla którego bazą twórczą było to zdjęcie:
Oczywiście kreatywność i wielka inwencja twórcza sprawiły, że nie było dwóch takich samych prac i moja propozycja zawieszki była wręcz banalnym wzorem przy tym co stworzyły uczestniczki. ;)

Poznałam w czasie tych warsztatów bardzo wiele miłych, twórczych i kreatywnych osób, za wszystkie ciepłe słowa uznania jakie usłyszałam na swój temat tez bardzo dziękuję. Było to niezwykłe wiedzieć, że tak wiele osób tu zagląda i "podziwia" moją twórczość.

Ekipa sklepowa Decorscrap czyli Pan Jerzy i Pan Marcin też bardzo dziękują za przemiłą atmosferę w czasie zakupów i tak liczne odwiedzanie naszego stoiska. Mamy nadzieję, że w bliskiej przyszłości uda nam się sprostać Waszym oczekiwaniom i sprowadzić produkty o które były pytania. Jak również że nasz asortyment obejrzany na żywo wydał się wam bliższy i bardziej przyswajalny niż tylko oglądany na stronie.

Zdjęć niestety nie mam bo w ramach ferworu wrażeń nie pomyślałam o ich robieniu. ;)

Na zakończenie małe przeprosiny dla tych co chwilkę musieli poczekać. 
Sklep po craftshow wymagał gruntownej inwentaryzacji, więc co niektóre wysyłki paczek mogły się o dzień czy 2 przesunąć (wiele zamówień miało datę wysyłki po 2gim marca z racji tego, że sznurki sutasz były w sklepie dopiero do soboty dostępne) za co bardzo przepraszam w imieniu całego zespołu Decorscrap. Wiem jednak, że wszystkie zamówienia okołocraftshowowe (w sensie terminowym) do dnia dzisiejszego na pewno zostały wysłane.

2 komentarze:

  1. ja w imieniu swoim i mamy dziękujemy za fantastyczne warsztaty raz jeszcze. Na początku przy pierwszych ruchach igły byłam sceptycznie nastawiona do tematu. Ale wychodząc z zajęć byłam tak podekscytowana i pełna zapału, że jeszcze wieczorem stworzyłam broszkę. Jest juz u mnie na blogu :) Twój optymizm, fachowa porada i dobre słowo - super , pozdrawiam Majka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie, ze takie udane warsztaty przeprowadziłaś i już czekam na spotkanie dolnośląskie:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...