"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

10 marca 2011

204. Haft sutaszowy - tutolial/kurs krok po kroku.

Najmocniej przepraszam, że tyle to trwało ale życie rzuca kłody i niestety nie na wszystko czasu u sił starcza.

Tutorial / kurs składa się z kilkudziesięciu zdjęć. Kolorem czerwonym zaznaczony jest sposób prowadzenia nici. 
Oczywiście zdjęcie to nie wszystko, bo na warsztatach zawsze pada masa pytań, na które odpowiadam. Mówię wiele o historii sutaszu, rodzajach sznurków/tasiemek, rodzajach nici, zasadach "co kiedy ...".
A gdybym chciała te wszystkie informacje tu zawrzeć to też musiał by ten tutorial być gigantyczny. ;)

Zapraszam do pracy:
(tutorial pokazuje tylko absolutne podstawy i sposób wykonania bransoletki)

Gratulacje jeżeli ktoś dotrwał do końca tego posta. ;)

W razie pytań pisać tu lub na maila. Pozdrawiam


Kurs wolno linkować na swoich blogach ale proszę nie wykorzystywać jego zdjęć i informacji do celów szerszych niż własne.

Dla zainteresowanych osób dwa kursy bardzo obszernie objaśnione i opisane znajdują się u nas w sklepie Decorscrap. 

11 komentarzy:

  1. hej hej, dzięki za kurs, ja jeszcze nie skończyłam swojej bransoletki, teraz będzie mi łatwiej sobie wszystko przypomnę :)
    PS. nie miałam jeszcze okazji podziękować za warsztaty :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Teraz widać wszystko dokładnie krok po kroku. Proszę o kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki!!
    Ciekawe kiedy dojrzeję do tego.....
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu świetny tutek. Myśle, ze to pierwszy w j.polskim. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW...great tutorial! Thank you for sharing

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kurs, wszystko jasne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. witam, podziwiam te małe dzieła- ssuuppeeerr!!!! dzięki za kurs , sama chciałam się nauczyć "sutażować",ale nie wychodiło.. szperałam i ..... nagle znalazłam u Pani kursik- teraz na pewno zacznę. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Basia Bielecka

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam bardzo Ci podziękować za ten kurs. Jest bardzo pomocny. Zrobiłam bransoletkę z małymi zmianami:) i wyszła nieźle :D http://majdawel.blogspot.com/2011/05/bransoletka-do-kompletu.html Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow podziwiam!
    No musze dodoać stronę do ulubionych i czekać
    a czekam już coraz mniej cierpliwie na sznurki, które zamówione z warszawy docierają.....
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super tuturial :) może teraz jak zrobić kolczyki? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kursi. Wszystko dokładnie opisane i pokazane. Z pewnością spróbuję. Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...