"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

7 marca 2011

201. Warsztaty sutasz i inne twórczości


W miniony weekend miałam przyjemność prowadzić warsztat sutaszowy w czasie którego grupa Pań ze wsi Chromiec zgłębiała tajniki tej techniki.
Oczywiście ja jak to ja aparat zabrałam, ale w ramach zaaferowania w czasie warsztatów zdjęć nie poczyniłam. Bo zapomniałam. ;)

Atmosfera była bardzo miła, Panie z wielką ochotą zadawały pytania i dzielnie walczyły z uciekającymi i plączącymi się sznurkami.
Mam nadzieję, że technika im się spodoba i w najbliższym czasie zaczną tworzyć piękne rzeczy.

"Kwiat koloru"

Natomisat wczoraj wieczorem w ramach oderwania się od męczonego przeze mnie staszu posztnowiłam coś innego porobić i tak oto powstał filcowy naszyjnik w postaci kwiatka. 

:)
Bardzo lekkie, fajnie wygląda, miły w dotyku. Wyszło to co chciałam. Jestem z niego zadowolona i na pewno coś jeszcze powalczę tego typu.

Pozdrawiam i obiecuję że tutorial, o którym była mowa, już na dniach,
tylko przez zawał pracy zawodowej terminy mi się poprzesuwały. Za co bardzo przepraszam.

6 komentarzy:

  1. Cuuuudny! zakochałam się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wow fajne są takie sutasze filcowe :)
    Piękny jest ten naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, a ja się śpieszę z poinformowaniem Ciebie, że moja siostra z Poznania zapisała się do Ciebie na warsztaty sutaszowe. Na Zlocie mówiłam Ci , ze obie próbujemy zgłębiać tajniki sutaszu. Podzieliłam się z nią tym co mi powiedziałaś na zlocie o tej metodzie, podesłałam linka do Twojego bloga i okazało się , ze się zapisała na poznańskie warsztaty majowe . Wspólnie pozdrawiamy.:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi milo i bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wyszedł. Pracowita to ty jesteś co niemiara:) Nie nadążam nawet z odczytywaniem postów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. absolutnie piękny i niezwykle energetyczny

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...