"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

3 marca 2011

198. Haft sutaszowy - Perłowe anioły


Kolczyki wykonane haftem sutaszowym z trzech kolorów sznurka/tasiemki sutasz (sutaż).
Kremowy, beżowy jasny i beżowy.
Duży perłowy koralik jako baza, drobne szklane koraliki w kolorze złotym 2 i 4 mm oraz 4 mm koraliki szklane, szlifowane.
Bigle srebrne próby 925.
Długość kolczyka to 4,5 cm + długość bigla około 1,5 cm, szerokość kolczyka to około 3 cm. 







Kolczyki są dość lekkie, w stonowanej kolorystyce. 
Ocenić je oczywiście mogły osoby, które oglądały i dotykały na żywo na DZWC. ;)


6 komentarzy:

  1. Precyzja wykonania.
    Jestem pod wrażeniem.
    Piękne, delikatne kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypominają mi sowy :D:D są super :)
    tylko czemu warsztaty sutaszowe aż w Poznaniu?.. No cóż, muszę w końcu przywyknąć do tego, że mieszkam na końcu świata :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja także mieszkam na końcu świata! ciekawe czy mamy blisko do siebie :D
    Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, delikatne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W rzeczywistości jeszcze ładniejsze! Miałam je przed nosem, aż szkoda było ich dotknąć:)
    Igły które dostałam od ciebie pracują cały czas. Są doskonałe do małych koralików. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, delikatne i romantyczne :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...