"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

28 lutego 2011

193. DZWC - podsumowanie


Praca twórcza na DZWC.

Są takie dni w życiu gdzie mimo gigantycznego zmęczenia, chciałoby żeby się nie kończyły. Tak było na Dolnośląskich Zimowych Warsztatach Craftowych.

Niesamowita ilość bardzo zdolnych i kreatywnych osób, przemiła atmosfera i nie oszukując się ani nie chwaląc naprawdę świetna organizacja.

Ja miałam przyjemność przeprowadzić (w sumie 2 razy) pokazy wykonywania różnych form biżuteryjnych, oraz 4 grupy warsztatowe (w tym 3 razy techniki sutaszu - około 32 osób wzięło w nich udział i warsztaty kurczaków karczochowych). Było to bardzo miłe, widzieć tyle osób z tak wielkim zapałem do pracy. Bardzo, bardzo dziękuję wszystkim, którzy byli u mnie na warsztatach za przemiłą atmosferę, i ogromny wkład pracy jaki włożyłyście w poznanie nowej techniki. Mam nadzieję, że choć z niektórymi jeszcze kiedyś się spotkam.

Kilka ukradniętych innym organizatorkom zdjęć:

 Pokazy biżuteryjne o 11 "rano" w sobotę.
 Nocne craftowanie z soboty na niedzielę - walczę z haftem koralikowym i wykańczam kolczyki wykonane przez Lenkę.
Moja jakże ciekawa mina przy udzielaniu odpowiedzi na pokazach biżuteryjnych. 
 Pokaz biżuteryjny - Ula zgłębia tajniki sutaszu

Zgodnie z tym co obiecywałam postaram się już w najbliższym czasie zamieścić tu kursy/tutoriale do haftu sutaszowego oraz terminy przyszłych warsztatów.

Pozdrawiam wszystkich, którzy byli, ci co nie byli niech zazdroszczą ;) i mam nadzieję do następnego. :)

8 komentarzy:

  1. Tutoriale jak najbardziej pożądane1 Czekam z niecierpliwością, żeby móc doskonalić warsztat

    OdpowiedzUsuń
  2. Calista, dzięki za świetny warsztat :)
    Duuuuużo mi się rozjaśniło :)))

    A ta mina z 3 zdjęcia faktycznie bezcenna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, że mogłam wziąć udział w warsztatach wstążkowych. Kilka fotek, które zrobiłam umieściłam na swoim blogu.
    http://irenka-prawiecaaja.blogspot.com/2011/02/warsztatowo-wstazkowo.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za warsztat sutaszowy :*
    Nadal nie wiem skąd wziąć dodatkowe ręce, ale będę trenować, więc może na warsztatach letnich będę się mogła pochwalić efektami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za organizacje tego wszystkiego i ciesze się że to wszystko wytrzymałaś, oj miałaś na głowie:)Pozdro..
    dzianga

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za warsztaty!!! Wciągnęło mnie na maksa!!! pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie żałuję, że nie dotarłam, a tak bardzo chciałam... ehh...
    Mam nadzieję, że tutoriale choć trochę rozjaśnią mi w głowie...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...