"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

25 lutego 2011

192. DZWC - to już jutro!


Już jutro

 tam będę! 

Mam nadzieję, że wszyscy którzy zapisali się na moje warsztaty z haftu sutaszowego i pisanek wrócą zadowoleni.
Na razie mam spakowana wielkie kartony materiałów i sprzętu, nagród do Decorscrap'u i innych drobiazgów. Jak się zabiorę? nie mam pojęcia. Zostaje wyprasować fartuszek organizatorski, do kieszeni zabrać siły i dobry humor.
Do zobaczenia już jutro!

Poza tym:

Jest mi niezwykle miło, już 125 osób zapisało się na nasze Candy Papierowo-Ćwiekowe!!! i blog posiada ponad 100 obserwatorów.
Nadal serdecznie zapraszamy do zabawy do końca lutego a wyniki już 1 marca. 

Przypominamy również o istnieniu Galerii Klientów, w której zamieszczamy nadesłane przez Was prace. Na początku marca spośród osób które w lutym nadesłały prace wylosujemy osobę do uhonorowania upominkiem. :)

Zapraszamy!

3 komentarze:

  1. Hej Calista! pozdrawiam :):) tu Ania... od kaligrafowania :):) z DZWC

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, bardzo zadowoleni! Jutro podeślę Ci fotkę tego, na co przerobiłam niedokończoną bransoletkę! I chyba się wciągnęłam....

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie :) cieszę się niezmiernie, e zadowolona i wciągnięta ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...