"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

21 lutego 2011

191. Haft sutaszowy - Robaczki świętojańskie


Rodziły się w bólach bo niestety stworzenie dwóch kolczyków metoda haftu sutaszowego (soutache) będących skomplikowanymi w budowie a podobnymi do siebie to nie lada wyzwanie.

Robaczki świętojańskie









Haft sutaszowy ze sznurków sutasz (sutaż) koloru żółtego i dwóch odcieni ciemnej i jasnej zieleni
Obrobione i wykończone haftem koralikowym. 
Drobne 2 mm koraliki złote i zielone oraz onyxowe czarne kuleczki i szklany czarny trójkątny koralik. 
Bigle pozłacane.

4 komentarze:

  1. Są piękne...pozdrawiam Calisto

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolczyki!
    Też próbowałam tego haftu. Efekty super, ale ile trzeba się napracować, żeby wyszło ładnie i równiutko. Na szczęście robiłam broszkę i nie musiałam się martwić czy uda mi się zrobić drugie takie samo "coś".
    Wprawione w tym hafcie dziewczyny robią cuda. Podziwiam. Ja na razie mam jedną pracę skończone i dwie zaczęte;)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne te robaczki:))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...