"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

19 lutego 2011

190. Haft koralikowy - Głębia błekitu


Komplet wykonany metodą haft koralikowego. 
Składa się z koczyków i zawieszki. Wszystko wykonane z koralików w kolorze niebieskim 2 i 4 mm.  Od spodu podszyte delikatną skórką. 
Srebrne bigle próby 925, srebrna krawatka na zawieszce próby 925. 

Głębia błękitu






Komplet ma na prawdę tak intensywne barwy, koraliki pięknie odbijają światło. Niesamowity efekt jest, kolczyki pięknie się przebijają i w ciemnych i w jasnych włosach.

7 komentarzy:

  1. Prawdziwe klejnoty ;) Piękne tworzysz rzeczy. Marzę, o tym żeby nauczyć się robić sutaszową biżuterię, ale narazie nic z tego nie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) miłe to słowa

    Zapraszam w przyszłości na warsztaty sutaszowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Widziałam, zrobił na mnie ogromne wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja uwielbiam takie kolory - super!

    Pozdrawiam i zapraszam,
    Magda
    http://magart-magdaczechoska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki!
    Super wykonanie... podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez niedawno zaczelam uczyc sie haftu koralikowego. Piekne te kolczyki, bardzo podobaja mi sie kolory :)

    Pozdrawiam i czekam na wiecej

    Justi
    http://paryska-szkatulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...