"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

14 lutego 2011

187. Haft sutaszowy - Sówki zielonki

Ostatnio czas ucieka mi w zastraszającym tempie. 
Między jednym, a drugim projektem, pracą i obsługiwaniem sklepu udaje mi się czasem jakiś drobiazg wykonać.
Kilka dni temu powstały małe delikatne kolczyki:

Sówki zielonki








Kolczyki mają 3,4 cm długości + bigle i 2,2 cm szerokości.
Są bardzo delikatne, ślicznie połyskują i pięknie zdobią.

Kolczyki są wykonane metodą haftu sutaszowego z 3 odcieni zielonego sznurka sutasz.
Użyłam kryształów Swarovskiego w kolorze peridot AB 
oraz szklanych, szlifowanych koralików w rozmiarze 4 mm
i drobnych 2 mm koralików w kolorze jasno zielonym. 
Dodatkowo srebrne bigle próby 925.

Myślę, że w najbliższym czasie pojawią się w Galerii Prototyp.

Na zakończenie przypominamy o naszym Papierowo-ćwiekowym Candy 
i o zgłaszaniu swoich prac do naszej galerii - tam też można wygrać nagrody.

Pozdrawiam serdecznie.

3 komentarze:

  1. Och, cudne są!!! Baaaaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sowa w pięknym kolorze, oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. biżuteria sutaszowa zachwyca mnie niezmiernie :)Cudne kolczyki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...