"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

9 lutego 2011

186. Haft koralikowy - wymianka


W zeszłym tygodniu zaproponowałam przemiłej Joannie z Biżuterii heurek  wymiankę.

Ja wykonałam bransoletkę metoda haftu koralikowego:














A w zamian dostałam piękne kolczyki.
Zdjęcie kolczyków zapożyczone z bloga Heurek.

To była moja pierwsza taka wymianka z kimś "osobiście", znając produkty tej osoby i muszę przyznać, że jestem zachwycona.
Pozdrawiam i dziękuję za liczne komentarze przy kalendarzu.

5 komentarzy:

  1. Miodzio i jedno i drugie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekna bransoleta,,,,jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja bransoleta plus opakowanie, to prawdziwy skarb! Już ten blog dodaję u siebie do ulubionych, bo widzę, że to wytwórnia skarbów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna bransoletka - przydałaby mi się taka ;)

    moje candy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna bransoleta jestem pod wrażeniem !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...