"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

4 lutego 2011

184. W końcu kalendarz 2011


Ale mam spóźnienie co? hihi

Tak na prawdę kalendarz posiadam oczywiście i prowadzę wszelkie swoje zapiski prawie do początku roku, tylko dotychczas był nie ozdobiony i trochę straszył krzykliwie pomarańczową okładką.

W ramach tego, że w końcu dostępne są papierki Maps of life postanowiłam wykorzystać posiadany w domu komplet i ozdobić swój kalendarzyk. 

Wyszło tak:











Lekko mroczny, mocno starociowi i trochę romantyczny mimo wszystko.
Osobiście jestem zadowolona z efektu bo w końcu jak wyciągam go przy klientach i znajomych w celu zapisania daty czy godziny spotkania nie straszy. ;)

-------------------------------------------------

A Was serdecznie zaprosić chciałam do zabawy z papierkami Maps of life

Specjalnie dla Was postała Galeria Decorscrap.
Gdzie chcemy prezentować Wasze prace wykonane z użyciem materiałów z naszego sklepu. 

 Prace możecie linkować w komentarzach na tym blogu lub w Galerii, albo nadsyłać do nas zdjęcia mailem na adres decorscrap[at]gmail.com.

Wszystkie prace, które zostaną nadesłane wezmą udział co miesiąc w losowaniu nagrody upominku od sklepu (tyle prac ile przyśle 1 osoba tyle razy weźmie ona udział w losowaniu).

Jak dokładnie będzie to nagroda podamy w najbliższym czasie, a na pewno będzie warto. ;)
Tak że wszystkich którzy już kupili nasze papiery, oraz tych którzy to planują serdecznie zapraszamy do wspólnej zabawy.

Zaznaczamy ze prace mogą być różne z wykorzystaniem różnych materiałów. (sutasz, koraliki, koronki, kwiatki, zawieszki, guziki, ćwieki, papiery wstążki i wiele innych)

Przesyłając do nas linka z adresem do Twojej pracy, lub przesyłając nam jej zdjęcie na maila decorscrap[at]gmail.com wyrażasz zgodę na zamieszczenie jej w naszej galerii i podpisanie Twoim nickiem oraz przekierowanie do Twojego bloga.


Wszystkie prace zamieszczane w galerii są tam za zgodą ich autorów i zabrania się ich kopiowania lub rozpowszechniania bez zgody właścicieli.


------------------------------------------------------------------------------------------------
Na zakończenie tylko przypominam o naszym Candy.

12 komentarzy:

  1. Macałam, jest fantastyczny! Jak z kuferka babci! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Cieszę się, że też miałam okazję pomacać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie miałam okazji, ale lada chwila.....
    On jest naprawdę stworzony dla mnie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, takicharakterny i z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie tam spóźnienie?!
    Mam taki zwykły kalendarz na 2011, troszkę już zapisany, ale jeszcze nie zabrałam się za niego, aby ozdobić... Jak do połowy roku uda mi się to zrobić, to będę zadowolona!;-)
    A Twój jest śliczny! Bardzo klimatyczny!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie starociowy :) Pięknie wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany :0 Jest po prostu piękny :D Chętnie bym Ci go gwizdnęła, ponieważ lubuję się w takich rzeczach ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kalendarz śliczny!!! I fantastycznie klimatyczny, bardzo mi się podoba, mniam :)
    A co do linków z wykorzystaniem materiałów z Twojego sklepiku to podaję:

    http://kartkowaniezkatarzyna.blogspot.com/2011/02/nietypowa-pamiatka.html

    http://kartkowaniezkatarzyna.blogspot.com/2011/01/zalege-babciowe.html - ramka

    http://kartkowaniezkatarzyna.blogspot.com/2011/01/slubna.html

    http://kartkowaniezkatarzyna.blogspot.com/2011/01/urodzinowe.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kalendarz jest niezwykle piękny! I właśnie taki, jak napisałaś: starociowy, intrygujący i jak najbardziej romantyczny:) Prawdziwe cacko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny kalendarz, bardzo bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...