"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

2 lutego 2011

182. Funkcjonalność - przechowywanie - Decorscrap

Chciałam Wam dziś pokazać kilka drobiazgów z naszego sklepu, które mi osobiście pomagają w utrzymaniu porządku.

Jestem jak niektórzy wiedzą bałaganiarą, a dokładniej osobą, której ciężko w czasie pracy utrzymać porządek. ;)
Zwłaszcza podczas wyszywania w hafcie koralikowym czy sutaszowym często dręczą mnie kulające się po biurku koraliki, woreczki w których je dotychczas trzymałam okazywały się nagle być dziurawe i cała zawartość w pięknym stylu zdobiła podłogę, krzesło i biurko. 

Postanowiłam coś z tym zrobić. 
Nabyłam kilka rodzajów szklanych i plastikowych pojemniczków, w które posegregowałam i przesypywałam koraliki i inne drobne przedmioty jak ćwieki czy łezki akrylowe. 
I to był strzał w 10!






Teraz jak korzystam z jakiś koralików to nie dość, że mogę sobie potrzebna ilość wysypać na zakrętkę, łatwo się na koniec je umieszcza w pojemniczkach. Również stojąc na biurku pięknie widać gdzie są które i łatwo je z powrotem uporządkować. 



Natomiast miseczka ułatwia wybieranie konkretnych koralików, oraz potem przesypywanie ich do pojemniczków.


Jak już zaczęłam wykorzystywać pojemniczki do koralików i ćwieków poszły w ruch i inne drobiny scrapowe. 

Zdarza Wam się kupować puder do embossingu na spółkę z kimś?
Mnie tak i właśnie małe pudełeczka okazały się być niezastąpione do jego przechowywania.
Zajmuje to mało miejsca, dzięki zakręcaniu nic się nie wysypuje, wszystko widać, jest ładnie i czysto. 


Podobnie drobniuteńkie kuleczki o pięknych kolorach do zdobienia prac zwane bulionem. Zawsze się mi podziewały gdzie chciały. Teraz obsypując nimi pracę robię to nad miseczką plastikową z której bardzo łatwo jest je przesypać do pojemniczków gdzie są przechowywane.


Dla mnie bomba. :D

2 komentarze:

  1. Zgadzam się, bo też dzięki Tobie tak już mam ładnie :-) W końcu mam porządek :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez lubie miec wszystko poukładane:)
    Chociaz talerzyki trójkątne są bardzo pomocne, to irytuje mnie okrutnie to ze są takie wywrotne, juz nie raz miałam je jakims granitem podklejac;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...