"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

29 grudnia 2010

169. Zapowiedz papierów "Maps of life"


W dniu dzisiejszym mamy przyjemność zaprezentować Wam nasza nową, pierwszą kolekcje papierów do scrapbookingu.
 Jest to zestaw 6 papierów o formacie 30,5 na 30,5 cm, gramatury 180 g/m2. Papiery bezkwasowe, nietoksyczne, nie starzejące się.

A oto i one:

Maps of life


 Maps of life 01

 Maps of life 02

 Maps of life 03

 Maps of life 04

Maps of life 05

Maps of life 06

Kolekcja będzie do nabycie w sklepie internetowym Decorscrap już w styczniu (dokładną datę podamy już w wkrótce).

Mamy nadzieję, że ten papier pozwoli Wam na znalezienie kolejnych pokładów kreatywności (której macie niesamowicie dużo jaki wiemy) i wielu wspaniałych pomysłów jego wykorzystania. 

Decorscrap, Calista

8 komentarzy:

  1. Czad! Jestem fanką!!! Czekam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola piękne są :)
    dołączam do fanklubu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Będziesz może z nimi w styczniu na spotkaniu we Wrocku? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taki plan Króliku ;) jak drukarnia mi nie nawali :) to przywiozę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to pisałam ja :D Calista tylko nie ze swojego konta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli cena będzie przystępna to wtopiłam :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...