"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

17 grudnia 2010

162. Sutaszowe początki


Niedawno na spotkaniu winnego grona pokazywałam dziewczynom jak wykonać prosta biżuterię z sutaszowych sznurków. Oczywiście ja też wtedy coś stworzyłam ale nie miałam czasu pokazać. Tak wiec dziś prezentacja mojego pierwszego tworu w tej technice. 
Zielona bransoletka - haft sutaszowy.




Takie moje małe początki.
Na dniach pokarzę coś nowego.

A użyte do niej materiały:
dostępne są w sklepie DecorScrap
Zapraszam.

5 komentarzy:

  1. ja choruję na sutasz - mam już nawet wszystkie materiały ale widocznie nie przyszedł jeszcze czas na tą technikę.
    Bransoletka jest bardzo ładna!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...