"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

23 października 2010

138. Festiwal

Ostatnio rzadko się tu pojawiam, bo chwilowo nie u siebie jestem i w sumie nie wiele tworzę artystycznie. Właściwie prawie nic.

Ale dziś miałam okazję być na II Festiwalu Scrapbookingu w Krakowie. Obkupiłam się jak nienormalna. 
Wróciłam bardzo zadowolona.
:)

Jak na dniach wrócę do domu to na pewno coś potworzę z nowych przydasiów i papierów.

Pozdrawiam wszystkich.


3 komentarze:

  1. też byłam, tylko nie wiem, która z nas bardziej nie normalna :) pozdrawiam i do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń
  2. To widze, że na Scrapfescie było więcej "nienormalnych" - czytaj - uzależnionych od zakupów scrapowych :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...