"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

7 września 2010

125. Klasyczna kontynuacja dla Lenki


Powoli w sztuce haftowania koralikami dochodzę do stanu gdzie stwierdzam, że podoba mi się to co wychodzi spod moich rąk i nie mam większych zastrzeżeń do wykonania. ;)

Ale pewnie jeszcze daleka droga przede mną do pełni satysfakcji.

A dziś prezentuję kolejną część Lenkowego zamówienia. Jest to zawieszka jako komplet do przedstawionej już bransoletki. 

Wielkość to 7,5 na 5 cm, biała masa perłowa w 2 rozmiarach  i koraliki akrylowe, od spodu delikatna skórka.


Lenko gotowe! :D

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod moimi pracami.

7 komentarzy:

  1. Sliczne!!! Komplet musi prezentować się imponująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tam wyżej to ja, przez pomyłkę się zalogowałam na pocztę swojego roku ;) Nieważne już, bo chciałam napisać, że zawieszka jest elegancka, prawdziwe cudo!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Cudnie wyglądają te Twoje koralikowe haftowanki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. CZAD!!! I TO moje!!! Zachwyt! zachwyt! zachwyt!
    Już jesteś Mistrzynią!
    :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...