"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

5 września 2010

123. Czerń i biel - lekko klasycznie


Żyję, czasem coś tworzę, jestem mega zalatana, próbuję załatwić wiele spraw naraz. Stąd moja długa nieobecność, a raczej brak wrzucanych postów.
Ale w chwilach wolnych (co prawda mało ich) staram się coś działać. W papierze chwilowo niewiele się dzieje, więcej szyję.
Poza tym bywam znów na spotkaniach :D Wrocławskich i Lubusko-dolnośląskich. 

Dziś coś co długo powstawało, 
za co gorąco przepraszam Lenkę dla której jest to zamówienie.

Czarno biała bransoletka wyszywana haftem koralikowym.
Koraliki drobne i masa perłowa oraz jakieś koralikowe perełki.

Uff, koniec. ;)

No to wracam do wyszywania dalej bo ciąg dalszy zamówienia już prawie gotowy. ;)

9 komentarzy:

  1. Wow! Prześliczna!

    Zazdroszczę Lenie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze ależ z postu na post coraz większe zaskoczenie
    również zazdroszczę Lenie
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. MOJA! MOJA! MOJA! Czad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chowaj ją Lenka, bo jak przyjadę następnym razem to Ci ukradnę! ;p Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ola, cierpliwa jesteś niesłychanie, dłubanina tu okrutna ;)... efekt jest powalający!!! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już mówiłam - podziwiam za cierpliwość! Niesamowita robota, chociaż całość nie w moim stylu. :) Ale pewnie osoba, która będzie to nosiła, będzie zachwycona...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest przepiękna,podziwiam za cierpliwość - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity efekt!!! Przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...