"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

17 września 2010

131. Powrót mojego pierwszego wędrasia


Album opisujący mojego kochanego Shafcika. Udział w jego powstaniu miała wspaniała grupa naprawdę super scraperek: mag349, qrcza-k, w-julka, Nesse, Mirabelka333, MAGiALENA, marcellina30, Chimera.
Za wszystkie wpisy wielkie dziekuję dziewczyny bo album jest uroczy, piękny i dokładnie nadaje się do tego celu do jakiego chciała. 

A teraz prezentacja owego zbiorowego działa:
Okładka
Pierwszy wpis
 Wpisa Mag349
 Wpis Qrcza-ka
 Wpis W-julki
Wpis Nesse
Wpis Magialeny
 Wpis Marcelliny30
Wpis Chimery
Wpis Gosi 2koty
Ostatni wpis zdjęciowy
Koniec

Album wróciła cały, piękny i cieszący mnie bardzo. Dziękuję Wam wszystkim moje drogie za włożone w niego serce i czas. 
Jestem strasznie z niego zadowolona. 
:D

Pozdrawiam



2 komentarze:

  1. Super! ale fajnie, że już możesz cieszyć oczy swoim albumikiem. Wpisy widziałam, są fantastyczne...a ileż my się naszukałyśmy Shafcika we wpisie Gosi2Koty ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny. Piękne projekty zostały w nim zamknięte. Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...