"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

13 września 2010

130. Po królewsku


No co tu dużo mówić.
Jak już pisałam w nocy z soboty na niedziele po królewsku sobie ucztowałam z kochaną Lenką.

Teraz Lanka napisała wspaniałą relację z tego wieczoru o TU
Na widok tych wspaniałych, pełnych talerzy ślinka mi znów cieknie na samo przypomnienie pysznych smaków.
A objadłyśmy się jak bąki, oczywiście takie królewskie. hihi ;)


Z dalszych "królewskich" rzeczy:

Kilka dni temu popełniłam bransoletkę al'a ślubną.
Prawdopodobnie będzie ją jeszcze lekko poprawiać jak wymyśle jak, ale chodziła za mną tyle czasu że musiałam ją z siebie "wypluć".

Efekt plucia:
Perełki są śnieżno białe ale ze zdjęciami wiadomo. ;)
Jako ślubny dodatek lub zwieńczenie "małej czarnej" pasuje idealnie. :)

5 komentarzy:

  1. Relację na blogu Leny już widziałam :) Porządziłyście ;)
    Bransoletka faktycznie iście królewska! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle śliczności... Widziałam już Twoje robótki w trakcie powstawania i jestem pełna podziwu dla ogromu cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, nawet ją przymierzałam :p
    A kolację jeszcze powtórzymy... hihihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka boska:) napewno czasochlonne polaczenie kazdej z kazda:) pozdrawiam:)

    Ps. Szkoda ze nie chodze w malych czarnych bo sama jestem duza:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...