"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

12 września 2010

129. Sobotnie sabaty ahhhhh


I znów się dzieje. Czarownice w akcji urządziły sobotni sabat. Tematem przewodnim było tworzenie notesów (niektórzy pierwszy raz w życiu tak całkiem od podstaw - np ja :D) z elementami wycinanek które sponsorował nowy sklep Wycinanka.net.

 Było wesoło, pracowicie, smakowicie (słodkości, pizza), kawowo jak zawsze :D i niesamowicie scrapersko. Jak zawsze naładowałam baterie. :)

(zdjęcia ukradłam od Lenki co widać ;))

I stworzyłam taki oto notesik :D

A wieczorem już po oficjalnym rozlocie większości czarownic wraz z Lenką, we dwie czarując świat  siedziałyśmy i delektowałyśmy się pyszną kolacją i muzyką do późnych godzin nocnych.
Między innymi tym kawałkiem, który mnie osobiście hipnotyzuje już chyba kilka miesięcy.

1 komentarz:

  1. Spotkanie czad! Notesy boskie!
    Kolacja godna boginie :-) A muzyka... zakochałam się... czekam na więcej... :-)
    :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...