"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

10 września 2010

128. Kwiatkowo - broszkowo

Już jakiś czas temu (oj dawny czas :P) wraz z dziewczynami z Lubuskiego zamówiłam organzynę na metry i tak sobie leżała pod stołem w kartonie. Ostatnio kupiłam bluzeczkę która z racji posiadanej wady potrzebowała koniecznie pomocy "medycznej". W przypływie natchnienia dostała jako "lekarstwo" kwiatka. :)


A moja Mama jak zobaczyła poprosiła o broszkę dla siebie. 


I tak oto materiały przestały leżeć bezproduktywnie. Ale zdewastowałam 2 zapalniczki przy tworzeniu tych dwóch małych kwiatuszków i nie wiem kiedy mi się zachce walczyć w ten sposób znów. ;)

3 komentarze:

  1. Polecam używać tea lightów :)

    Broszki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne! pod wpływem Twojego wpisu postanowiłam spróbować i ja... dziękuję!

    a może zajrzysz do mnie i udzielisz kilku rad?

    OdpowiedzUsuń
  3. A widzisz Kasiulko nie wpadłam na to ;) dzięki

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...