"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

8 sierpnia 2010

121. Spotkanie u Kasiulki


Wczoraj czyli w sobotę odbyło się spotkanko u Kasiulki w Zielonej Górze. Miałam okazję dobrać swoje dziurkaczowe zakupy, pooglądać różne cuda jakie dziewczyny robią i podpatrzeć jak Mamajudo koloruje stempelki. 
Po powrocie do domu aż nie mogłam wytrzymać i jednego stempelka którego od Mamajudo dostałam musiałam pokolorować. :D
Wyszło tak:

na tym zdjęciu chciałam pokazać jak pociapałam obrazek złotym pisakiem dzięki czemu ładnie się świeci ale coś mi nie szło zrobienie dobrego zdjęcia. :/

Nie jest to może jeszcze mistrzostwo świata ale zawsze jakiś początek. :) Teraz przynajmniej wiem jak się do tego zabrać. ;)
Dziękuję Magdo. 

Oczywiście na spotkaniu miałam aparat ale z racji zaaferowania nie wyjęłam go nawet z torebki.
Dzięki dziewczyny za udany dzień:
Lena, Kasiulka, Mamajudo i Papierniczka.
 

2 komentarze:

  1. Żałuję że mnie tam nie było - ale myślę że dowiem się od Was jak to się robi - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...