"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

12 lipca 2010

114. Kolejne wspaniałe spotkanie lubuskio-dolnośląskie


W sobotę było cudnie.
Tak dokładnie to doszłyśmy do wniosku, że nie powinny nasze sobotnie zloty czarownic nazywać się lubuskimi spotkaniami scrapowymi, a raczej dolnośląskie spotkania craftowe :D.
Obecnie robimy już wszystko co jest twórcze i wpadnie w nasze łapki, żadnej nowej techniki się nie boimy. ;) A tym razem większość Crafterek była z dolnego śląska. 

Było jak zawsze pyszne jedzonko, masa gadania, stemplowanie i inne radości. Podstawa dnia było tworzenie bransoletek makramowych, których dzielnie uczyła nas wspaniała Alnika. :)

Jak Mag albo Lenka użycza mi fotki to coś pokażę co to się działo. Może teraz nie będę już na każdym zdjęcie. :P

Dziękuję wszystkim za tak mile spędzony dzień:
Mag349 jedyna chyba lubuska tym razem crafterka,
Alinka-Glinka nasz nauczycielka makramowa,
Alunka która przywiozła boska sałatkę i piękne stemple :D,
Enid gość specjalny z dalekich stron :D
i Lenka nasza Pani domu.
O Panu Ciacho co zrobił pysznąąąą karkówkę wcale nie zapomniałam. ;)

Oby jak najwięcej takich dni. ;)

9 komentarzy:

  1. Oj Kochana! Ja to też dolnośląska jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie hih jakoś mi się ubzdurało że to już lubuskie nie wiem czemu ;)

    Bardzo przepraszam i o zdjęcia proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie taka znowu wspaniała - ale cieszę się że mogę pomóc - cieszę się że mogłam Was poznać i poznaję nowe wspaniałe osóbki - a co do zdjęć to wiecie - jest takie coś jak photoshop hi hi hi - więc zadziałajcie coś hi hi hi - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane!
    CALISTO KOCHANA!!!
    mam nadzieję, że wszystko OK? że dojechałaś w niedz.

    Glinko, dałaś czadu :* i wiesz, spoko, podziałamy w graficznych programach :p nie ma sprawy, a co chcesz zmieniać?? :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Siebie ...... :) Zróbcie jakąś "Twiggi" ...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam nie wiem, Alinka ma jakieś bezpodstawne kompleksy :)
    Wiecie, że ja nie miałam nawet czasu jeszcze obejrzeć tych zdjęć? A mało ich w ogóle zrobiłam.
    Jak tam filcowanie Dziewczyny? Naumiały się?

    OdpowiedzUsuń
  9. naumiały naumiały :D jak wrócę do domu wrzucę posta ze zdjęciami moich dokonań :D

    Enid oczywiście że dojechałam ;) bez problemu
    teraz autko u "doktorka" jest ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...