"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

28 czerwca 2010

112. Lubusko-dolnośląskie spotkanie scrpaowe


W sobotę miało miejsce kolejne wspaniałe spotkanie scrapowe. Brało w nim udział aż 7 twórczych kobietek i 2 dzieciaczków. :) Jak na nasze lubusko-dolnośląskie spotkania to prawdziwy tłum bo zawsze jakoś ciężko nam się zebrać w jednym czasie.  

Wrażeń było co niemiara. Zakupy w biuexie i hurtowni florystycznej, prezenty do Alinki w tym wygrany prze mnie cudny naszyjnik i kolczyki w jej candy, stemplowanie, grill,  nauka szydełkowania. Szkoda że musiałam wyjść przed końcem spotkania i nie wiem w ramach tego jakie jeszcze atrakcje były. ;)

Zdjęcia ze spotkania na dniach ;), a dziś zdjęcia rzeczy które dostałam do Alinki.
Piękny naszyjnik z aż dwoma kompletami kolczyków i zawieszka do komórki.


Makramowa bransoletka.


I mój pierwszy zrobiony szydełkowy koralik :D nie jest za piękny no ale dopiero się uczyłam ;)



Do następnego spotkania. Papa

P.S. Dzięki uprzejmości Mag349 kilka zdjęć ze spotkania :D

ahoj ;)

3 komentarze:

  1. Ja dziękuję za miłe spotkanie jeszcze raz gratuluję i cała przyjemność po mojej stronie że mogłam Ci to wręczyć osobiście - do następnego spotkanka - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się nie mogę doczekać, moze będzie mi dane jakieś spotkanie zaliczyć :) mnie - prawie Warszawiance - aż na Śląsku :p

    pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekamy na Ciebie :) już wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...