"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

27 czerwca 2010

111. Magisterska


Karteczka dla świeżo upieczonego Pana magistra. 

Robiłam ją trochę na szybko, ale z wielką przyjemnością. Papier na wykorzystany w niej ma super welurową fakturę, która bardzo mi przypadła do gustu. 

Detale:
Przepiękne kwiatki które dostałam w prezencie urodzinowym do Mirabelki za co bardzo dziekuję. Na dniach jeszcze pokażę karteczkę jaką piękna wtedy dostała., bo na razie nie zrobiłam jej zdjęcia.

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i komentujących.

3 komentarze:

  1. Piękna kartka - można rzec odjazdowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Ten motyw bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta kartka, więcej jej nie trzeba, idealna na taką okazję!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...