"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

21 czerwca 2010

107. Różany kącik


Karteczka stworzona pod wpływem chwili, z potrzeby serca. Od dawna chodziła za mną opcja kartki z wywijanym brzegiem co widziałam na wielu blogach ale jakoś nie miałam odwagi spróbować.

Wiem że troszkę przesadziłam z ilością kwiatków :P ale jak zaczęłam to nie mogłam przestać i tak wyszło.



Na dole pozostawiłam miejsce na wpisanie dedykacji. (ciemny napis wyrówna "wagę" kartki i zrównoważy kwiatki, już sprawdzałam)

4 komentarze:

  1. Pięknie Ci ta kartka zakwitła! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeładowane - wręcz przeciwnie - pięknie wyszła - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow super, taka mega pozytywna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały bukiecik różyczek, bardzo ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...