"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

20 czerwca 2010

106. Niesamowite!


Nie miałam czasu nic napisać przez kilka dobrych dnia 
ale nie obijałam się w tym czasie. ;)

Na początek chciałam napisać o czymś co mnie bardzo zaskoczyła i niesamowicie ucieszyło. Otóż po raz pierwszy w życiu wygrałam Candy! Czwartek rano, przed wyjściem do pracy sprawdzam pocztę na szybko i zaglądam co w świecie piszczy i taka niespodzianka. Szok i zaskoczenia, a potem wielka radość bo było to candy u Alinki-Glinki której piękne prace miałam okazję podziwiać niedawno na małym spotkaniu scrapowym w Lubinie i zapałałam wielką miłością do tworzonych przez Nią naszyjników. A tu taka niespodzianka i jeden z nich będzie mój. :D Strasznie się cieszę z tego powodu.

W ramach tego niesamowitego doświadczenia postanowiłam wziąć udział w kolejnych zabawach. Pewnie tyle szczęścia już nigdy nie będę mieć ;) ale kto nie próbuje ten nie wie. 

Na początek candy u Agi ze skrawków wolnego czasu.

Kolejne słodkości rozdaje Marzena - Arctia tworząca niesamowitą biżuterię.

Na zakończenie tego słodkiego wpisu rozdawanie u Anny.
To tyle chwilowo. :) Ale chyba jeszcze nie koniec wpisów na dziś. Mam nadzieję po nadrabiać zaległości.

2 komentarze:

  1. Jeszcze raz gratuluję wygranej - oczekuj na dniach - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...