"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

21 maja 2010

Na niepogodę


Pomysł chodziła za mną od bardzo dawna. Właściwie do czasu jak ponad pół roku temu w pasmanterii znalazłam filc w arkuszach i wiedziałam, że coś bym chciała z niego uszyć. Jednak ostatnimi czasy ciężko mi się za cokolwiek zabrać i więcej mam w planach niż robię. 

Dziś w ramach chwili oddechu w końcu zdecydowałam się stawić czoła kolejnemu wyzwaniu. 
Powstał futerał na komórkę.
Może nie jest jeszcze do końca taki jak chciałam ale jestem z niego zadowolona jak na pierwsze próby. 


Czeka mnie jeszcze obmyślenie ładniejszych mocowań zamknięcia. ;)

2 komentarze:

  1. Fajny ten futerał jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :) chyba muszę wrócić do szycia takich rzeczy bo było to mega pozytywne doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...