"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

10 maja 2010

10 zdjęcie


Od kilku dni po blogach krąży zabawa w szukanie 10-o od końca z najstarszych zdjęć na komputerze. Dopadło i mnie. ;) Dziś do zabawy zaprosiły mnie Dorotka i Milqin, za co bardzo dziękuję.
Na moim bałaganiastym komputerze nie było to proste ale się udało. Oto ono:
 Zdjęcie powstało w październiku 2006 roku (tak nie mam starszych bo wtedy dopiero kupiłam 1 aparat - własny). Na zdjęciu jest moja Kumpela ze studiów Marysia z którą właśnie wtedy na 3 roku mieszkałam na jednym mieszkanku. Nie było to mega dawno ale wspomnienia wspaniałe. Zdjęcie przedstawia Mary w czasie naszej parapetówy. :D


Dziękuję za miłą zabawę.
Mam nadzieję, że Mary mnie nie zastrzeli za pokazanie jej zdjęcia. ;)

1 komentarz:

  1. Ola, dzięki za udział w zabawie :)
    W pierwszej chwili myślałam, że na zdjęciu to Ty i aż oczy wytrzeszczyłam ze zdziwienia ;)))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...