"Kreatywność polega na tym, że pozwalasz sobie na błędy.
Sztuką jest by wiedzieć, które z nich zachować."

- Scott Adams

7 kwietnia 2010

Wpis do wędrującego albumu Qurcza-ka


Album o temacie "Moje pasje". Papier na okładce długo głaskałam :D jest taki miły i delikatny w dotyku jakiś taki inny. Bardzo mi się podoba. Mój wpis trochę bałaganiarski - jak ja, prawie bez przeszyć - rzadkość, na ciapany tuszem - bo lubię. Pasji mam dużo, wybrałam tylko te które rządzą mną w chwili obecnej, w przeciwnym razie ja sama mogła bym cały taki album zapełnić. ;)


I moje pasje w przybliżeniu dla ciekawych co też tam jest...
...wiadomo jako pierwsza, najważniejsza pasja to oczywiście mój "młody". ;)

To chyba 4 mój wpis do wędrującego albumu i muszę przyznać, że robienie ich bardzo mi się podoba :)

2 komentarze:

  1. No właśnie ja byłam bardzo zaintrygowana tym, co też napisałaś na tych karteczkach, dobrze, że zaspokoiłaś moją ciekawość ;) ładne kolorki w tym wpisie, takie... kawowo-sepiowe, a ja właśnie kawę piję teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja również pisząc post piłam kawę :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...